Kerékpározni jó! MINDENKINEK megvan a saját szenvedélye. A mi szenvedélyünk a kerékpár!

velencebike

velencebike

Tour de Velencei-tó bemelegítés

2015. május 20. - VelenceBike

Óriási bringás-buli volt a hétvégén a Velencei-tó partján: a VelenceBike szervezésében a szokásos tavaszi szezonnyitó ezúttal a tavalyi Kerékpáros Kompetencia Központ nyitást követően máris a létesítmény bővítésével, illetve a bővítmény, a vadonatúj Technikai Labor  átadásával indult május 15-én pénteken 14 órakor. 

Nekem már volt alkalmam próbaüzem közben próbára tenni a létesítményt és az ott dolgozók technikai tudását a minap, mikor is egy remek Cube Peloton tesztbringát állítottak a méretemre percek alatt. Már az első próbakörök során kiderült, hogy ez a gép nagyságrendekkel jobban gurul, vagyis gyorsabb, mint bármely korábbi bringám, így aztán jól jött egy szintén a VelenceBike által forgalmazott Casco sisak is a fejemre...

A szélvédős-sisakrostélyos modellnek nagy előnye, hogy miközben tökéletesen védi a szememet a széltől és a felverődő kavicsoktól, semmilyen módon nem érintkezik az arcommal, nem nyomja az orromat és nem csúszkál, mint az általam eddig használt hagyományos kerékpáros szemüvegek. Tökéletesen a fejformára és méretre állítható, remek a szellőzése és praktikus, hogy a szélvédő egyetlen mozdulattal feltolható és kattintással rögzül is.

A gyönyörű, általam szerényen csak ferrari-vörösnek titulált Cube igazi száguldásra termett gép. Hihetetlen egyéni csúcsot tekertem vele már elsőre is a szokásos gödöllői tesztkörömön. A nagy vizsga mégis csak az első verseny, még ha csak túraverseny is. Erre már az elmúlt hétvégén sor is került, hiszen a Bakony200 szerényebb 100+csúcs szakaszán mérettem meg magam vele és mit mondjak, nem csalódtam. Könnyedén tudtam vele tartani az orkánerejű szél ellenére is a 30 feletti átlagot, pedig közben a Kab-hegyet is megmásztuk. Bolyban, szélárnyékban könnyedén gurultam vele 37-38-cal hosszú kilométereken át anélkül, hogy elfáradtam volna. Ebben nyilván nagy szerepe van a 2x11-es Ultegra váltónak és a karcsú, de mégis kényelmes, géllel párnázott versenyülésnek. Kapolcsról visszafele időnként nyílt szakaszokon egyedül maradva is feltűnt, hogy mennyire olajozottan, simán gurul a gép - nyilván a jó felkészítésnek is köszönhetően, amit külön köszönök a VelenceBike Kerékpáros Kompetencia Központ munkatársainak.

Ezek után már igazán izgatottan vártam a vasárnapi 130km-es maratont a Velencei -dombságon, melyre egyébként több mint 600-an neveztek. Beszámoló hamarosan.

A bejegyzés trackback címe:

https://velencebike.blog.hu/api/trackback/id/tr797476254

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása